mirkos44
mirkos44
|
|
Punkty: | 10.218 |
Ranking: | 330 |
Pokonani przeciwnicy: |
1.187.015 (386.)
|
Plemię: |
-DW-
|
Wioski (2) |
Współrzędne |
P. |
|
738|620 |
8.540 |
|
745|627 |
1.678 |
|
Profil
|
|
Tekst osobisty
|
Tylko wygrana>>> |
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 93 z plemieniem Rebels.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Arkadia 3 z plemieniem END-PLF-KARA-KŚ-40-BSNT-POW.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Arkadia 4 z plemieniem Heroiczni Wariaci.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 12 z plemieniem Zjednoczona Koalicja.
Odznaczenia bojowe
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Samobój (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Hetman (Drewno - Poziom 1)
Zaatakuj 10 innych graczy.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Pogromca zwiadowców (Drewno - Poziom 1)
Odeprzyj 25 ataków zwiadowców.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Śmierć bohatera (Drewno - Poziom 1)
Podczas wspierania innych wiosek strać 1.000 swoich jednostek.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.
Mentor (Drewno - Poziom 1)
Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 17)
Graj w Plemiona przez 17 lat.
Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)
Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Góra Bestii: Legendarny ekwipunek
Ubierz swojego bohatera w przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku.
Góra Bestii: Wyposażenie bohatera
Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.
Góra Bestii: Myśliwy (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 3 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!
Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)
Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 100.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Bitwa o barykady: Detektyw (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 50% przeszkód.
Morza Fortuny: Odkrywca (Srebro - Poziom 3)
Odkrycie 30 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Drewno - Poziom 1)
Odkryj 1 wyspę.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Brąz - Poziom 2)
Wytwórz 20 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 20 unikalnych przepisów.
Strateg (Brąz - Poziom 2)
Przyznawane za wykonanie 10 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)
Przyznawane za wygranie 20 rund.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|