Sloxa
Sloxa
|
|
Punkty: | 502.302 |
Ranking: | 312 |
Pokonani przeciwnicy: |
1.041.395 (761.)
|
Plemię: |
WKP
|
Wioski (52) |
Współrzędne |
P. |
|
556|728 |
12.154 |
|
557|728 |
12.154 |
|
556|730 |
12.154 |
|
558|730 |
12.154 |
|
525|761 |
1.804 |
|
499|776 |
752 |
|
554|733 |
12.154 |
|
554|730 |
12.154 |
|
554|727 |
12.154 |
|
554|725 |
12.154 |
|
552|735 |
12.154 |
|
558|728 |
12.154 |
|
562|735 |
12.154 |
|
552|749 |
12.154 |
|
561|740 |
12.154 |
|
559|725 |
12.154 |
|
560|731 |
12.154 |
|
559|726 |
12.154 |
|
559|729 |
12.154 |
|
543|736 |
12.154 |
|
550|754 |
12.154 |
|
558|725 |
12.154 |
|
554|726 |
12.154 |
|
557|725 |
12.154 |
|
550|755 |
11.215 |
|
556|725 |
11.819 |
|
552|752 |
11.581 |
|
548|752 |
10.792 |
|
554|734 |
11.691 |
|
544|731 |
12.154 |
|
553|731 |
11.307 |
|
552|726 |
10.795 |
|
549|751 |
10.228 |
|
544|739 |
10.231 |
|
544|736 |
12.154 |
|
554|747 |
10.495 |
|
554|748 |
7.017 |
|
549|754 |
5.671 |
|
562|727 |
12.154 |
|
546|748 |
9.896 |
|
565|735 |
10.816 |
|
552|762 |
6.552 |
|
547|752 |
7.478 |
|
554|755 |
5.524 |
|
555|757 |
6.081 |
|
551|759 |
5.829 |
|
546|755 |
6.071 |
|
550|764 |
4.365 |
|
554|757 |
3.334 |
|
543|758 |
4.147 |
|
543|759 |
1.620 |
|
513|769 |
1.341 |
|
Tekst osobisty
|
Cierp w milczeniu, żołnierzu. |
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)
Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)
Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.
Hetman (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj 25 innych graczy.
Pewny dowódca (Brąz - Poziom 2)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 100 razy.
Podbój (Brąz - Poziom 2)
Podbij łącznie 50 wiosek.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Udana rezerwacja (Brąz - Poziom 2)
Podbij 25 zarezerwowanych wiosek.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Edukacja
Wyedukowany jako uczeń Bilikili.
Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)
Zawrzyj 5 przyjaźni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Kompania braci (Brąz - Poziom 2)
Posiadaj 4 rycerzy.
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Odznaczenia inne
Bitwa o barykady: Masz już go?
Bądź liderem dziennego rankingu na koniec dnia wydarzenia.
Bitwa o barykady: Detektyw (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 50% przeszkód.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj 10.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Strateg (Srebro - Poziom 3)
Przyznawane za wykonanie 20 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)
Przyznawane za wygranie 20 rund.
Góra Bestii: Myśliwy (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj 1 bestię w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
|
|