Mapa Ranking

Lord Tropiciel

Lord Tropiciel
Punkty:47.374
Ranking:396
Pokonani przeciwnicy: 9.380.391 (259.)
Plemię: Atanda


Wioski (11) Współrzędne P.
Atestowo
664|699 4.121
Bończa
666|700 4.388
Farorzewo
662|703 4.043
Gnojowice
667|699 3.786
Jankca
668|697 4.572
Mrowisko
668|696 4.488
Orbisowo
667|697 3.781
Pierdziszewo
663|699 5.621
Segalowo
665|697 3.916
Stare wory
663|696 4.130
Tarpanowo
662|696 4.528
Profil
Obraz
Tekst osobisty
Hamuj bajere !

Wszystkie łajzy niech wiedzą że "Kto siedział w Barczewie ten mandżur zawsze spakowany ma"

Git nigdy z frajerem na celi nie bedzie siedział .

Odziałowy zawsze racje ma

Odznaczenia bojowe
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)

Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.


Grabieżca (Srebro - Poziom 3)

Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.


Przywódca (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.


Hetman (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj 25 innych graczy.


Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.


Pewny dowódca (Brąz - Poziom 2)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 100 razy.


Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.


Pogromca zwiadowców (Brąz - Poziom 2)

Odeprzyj 50 ataków zwiadowców.


Rzeźnik (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz całkowicie 250 wrogich armii.


Samobój (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.


Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)

Zawrzyj 5 przyjaźni.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Zbieracz (Srebro - Poziom 3)

Zbierz łącznie 10.000.000 surowców.


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Kompania braci (Brąz - Poziom 2)

Posiadaj 4 rycerzy.


Król punktów (Brąz - Poziom 2)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.


Poza czasem (Brąz - Poziom 2)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!


Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 100 kontynentu!


 
Odznaczenia inne
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj 180.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.


Bitwa o barykady: Masz już go?

Bądź liderem dziennego rankingu na koniec dnia wydarzenia.


Bitwa o barykady: Detektyw (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj 75% przeszkód.


Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)

Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.


Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe

Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.


Czarodziejskie Plemiona: Stały klient (Drewno - Poziom 1)

Odwiedź czarodziejską galerię 5 razy


Góra Bestii: Legendarny ekwipunek

Ubierz swojego bohatera w przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku.


Góra Bestii: Wyposażenie bohatera

Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.


Góra Bestii: Myśliwy (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj 3 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.


Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)

Odkrycie 40 regionów.


Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Brąz - Poziom 2)

Odkryj 2 różne wyspy.


Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!

Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)

Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)

Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.


Strateg (Brąz - Poziom 2)

Przyznawane za wykonanie 10 podwójnych zmian.


Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)

Przyznawane za wygranie 20 rund.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 198

Arkadia 10