Sir.Gardier
Sir.Gardier
|
|
Punkty: | 320.914 |
Ranking: | 239 |
Pokonani przeciwnicy: |
4.036.822 (361.)
|
Plemię: |
MAdF
|
Wioski (39) |
Współrzędne |
P. |
|
744|376 |
10.187 |
|
701|310 |
9.775 |
|
702|312 |
9.711 |
|
699|312 |
9.687 |
|
699|307 |
9.687 |
|
694|310 |
9.687 |
|
693|314 |
9.687 |
|
697|315 |
9.687 |
|
697|314 |
9.711 |
|
696|313 |
9.737 |
|
698|316 |
9.687 |
|
695|316 |
9.711 |
|
700|321 |
9.711 |
|
710|321 |
9.711 |
|
710|331 |
9.711 |
|
709|321 |
9.687 |
|
710|325 |
8.448 |
|
707|324 |
9.687 |
|
702|321 |
9.687 |
|
705|320 |
9.687 |
|
704|320 |
9.687 |
|
706|319 |
8.498 |
|
700|322 |
9.800 |
|
700|316 |
10.573 |
|
709|329 |
10.163 |
|
714|330 |
9.711 |
|
704|313 |
9.074 |
|
694|314 |
7.456 |
|
700|312 |
6.280 |
|
704|310 |
4.136 |
|
702|320 |
7.194 |
|
704|322 |
5.306 |
|
699|320 |
6.823 |
|
694|316 |
2.797 |
|
698|311 |
2.213 |
|
715|330 |
7.368 |
|
719|338 |
4.298 |
|
718|332 |
2.188 |
|
718|334 |
4.066 |
|
Odznaczenia bojowe
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)
Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.
Pogromca zwiadowców (Brąz - Poziom 2)
Odeprzyj 50 ataków zwiadowców.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.
Mentor (Brąz - Poziom 2)
Jako mentor wytrenuj 3 uczniów.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Kompania braci (Brąz - Poziom 2)
Posiadaj 4 rycerzy.
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 13)
Graj w Plemiona przez 13 lat.
Bitwa o barykady: Detektyw (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 100% przeszkód.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 180.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)
Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.
Góra Bestii: Legendarny ekwipunek
Ubierz swojego bohatera w przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku.
Góra Bestii: Wyposażenie bohatera
Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.
Góra Bestii: Myśliwy (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 3 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)
Odkrycie 40 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Brąz - Poziom 2)
Odkryj 2 różne wyspy.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)
Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|