Mapa Ranking

jarekamyk

jarekamyk
Punkty:175.832
Ranking:285
Pokonani przeciwnicy: 1.118.240 (500.)
Plemię: ~XX~


Wioski (20) Współrzędne P.
--== 02 ==--
725|617 7.486
--== 03 ==--
730|618 9.161
--== 04 ==--
735|616 8.333
--== 05 ==--
738|613 9.161
--== 06 ==--
728|606 9.627
--== 07 ==--
742|617 9.723
--== 08 ==--
729|617 9.246
--== 09 ==--
728|619 9.246
--== 10 ==--
727|613 9.256
--== 11 ==--
733|614 9.157
--== 12 ==--
728|609 9.200
--== 13 ==--
730|612 9.256
--== 14 ==--
730|611 9.235
--== 15 ==--
728|604 9.225
--== 16 ==--
734|614 7.790
--== 17 ==--
742|619 3.543
--== 18 ==--
728|600 10.237
--== 19 ==--
731|620 8.652
--== 20 ==--
724|615 9.994
--== Wio ==--
730|613 8.304
Tekst osobisty
Hi_:)

Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)

Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.


Przywódca (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Samobój (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.


Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)

Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.


Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.


Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.


Ofiara

Zostań podbity w ciągu tygodnia po skończeniu się Twojej ochrony początkowej.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Człowiek interesu (Srebro - Poziom 3)

Wymień towary na rynku 500 razy.


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Kompania braci (Brąz - Poziom 2)

Posiadaj 4 rycerzy.


Krezus (Brąz - Poziom 2)

Wybij 500 złotych monet.


Poza czasem (Brąz - Poziom 2)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!


Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.


Zbieracz (Brąz - Poziom 2)

Zbierz łącznie 10.000 surowców.


Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)

Dostań się do czołowej 30 kontynentu!


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 4)

Graj w Plemiona przez 4 lata.


Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)

Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.


Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe

Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.


Góra Bestii: Legendarny ekwipunek

Ubierz swojego bohatera w przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku.


Góra Bestii: Wyposażenie bohatera

Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.


Góra Bestii: Myśliwy (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj 3 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.


Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)

Odkrycie 40 regionów.


Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Brąz - Poziom 2)

Odkryj 2 różne wyspy.


Oblężenie zamku: Na linii frontu!

Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!

Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)

Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)

Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.


Strateg (Srebro - Poziom 3)

Przyznawane za wykonanie 20 podwójnych zmian.


Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)

Przyznawane za wygranie 20 rund.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 161

Świat 163

Świat 165

Świat 169

Świat 173

Świat 177

Świat 179

Świat 181

Świat 183

Świat 191

Świat 193

Świat 197

Świat 199

Świat 201

Świat 203

Świat 176

Świat 205

Świat 174