jar-11
jar-11
|
|
Punkty: | 374 |
Ranking: | 453 |
Pokonani przeciwnicy: |
79.549 (498.)
|
Plemię: |
|
Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
351|720 |
374 |
|
Odznaczenia bojowe
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Odznaczenia rozwoju
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Król punktów (Drewno - Poziom 1)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100 punktów.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 10)
Graj w Plemiona przez 10 lat.
Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)
Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Czarodziejskie Plemiona: Stały klient (Drewno - Poziom 1)
Odwiedź czarodziejską galerię 5 razy
Góra Bestii: Myśliwy (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 2 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Drewno - Poziom 1)
Wytwórz 10 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Drewno - Poziom 1)
Znajdź 10 unikalnych przepisów.
Odznaczenia na innych światach
|
|