NIKER
NIKER
|
|
Punkty: | 110.588 |
Ranking: | 323 |
Pokonani przeciwnicy: |
5.165.874 (330.)
|
Plemię: |
-IM-P-
|
Wioski (31) |
Współrzędne |
P. |
|
588|271 |
6.082 |
|
589|271 |
4.400 |
|
588|272 |
3.985 |
|
587|270 |
5.343 |
|
588|270 |
4.534 |
|
587|271 |
4.882 |
|
625|259 |
7.929 |
|
633|261 |
6.729 |
|
619|256 |
7.752 |
|
628|256 |
3.319 |
|
625|258 |
3.325 |
|
624|259 |
1.878 |
|
624|258 |
974 |
|
631|256 |
5.089 |
|
623|257 |
1.177 |
|
623|262 |
3.829 |
|
630|259 |
1.763 |
|
624|262 |
3.917 |
|
624|263 |
3.542 |
|
626|264 |
3.452 |
|
624|265 |
1.381 |
|
621|265 |
3.143 |
|
627|259 |
11.038 |
|
627|257 |
276 |
|
616|249 |
371 |
|
626|257 |
1.414 |
|
626|256 |
1.582 |
|
629|261 |
2.241 |
|
631|260 |
2.414 |
|
630|258 |
1.915 |
|
632|257 |
912 |
|
Profil
|
|
Tekst osobisty
|
------------------------
-IM-P-
------------------------ |
Odznaczenia bojowe
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)
Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)
Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Samobój (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.
Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.
Pogromca zwiadowców (Brąz - Poziom 2)
Odeprzyj 50 ataków zwiadowców.
Udana rezerwacja (Brąz - Poziom 2)
Podbij 25 zarezerwowanych wiosek.
Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.
Hetman (Drewno - Poziom 1)
Zaatakuj 10 innych graczy.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)
Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)
Zawrzyj 5 przyjaźni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Człowiek interesu (Srebro - Poziom 3)
Wymień towary na rynku 500 razy.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Kompania braci (Brąz - Poziom 2)
Posiadaj 4 rycerzy.
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 14)
Graj w Plemiona przez 14 lat.
Bitwa o barykady: Detektyw (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 100% przeszkód.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 180.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Bitwa o barykady: Masz już go?
Bądź liderem dziennego rankingu na koniec dnia wydarzenia.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)
Odkrycie 40 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Brąz - Poziom 2)
Odkryj 2 różne wyspy.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!
Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)
Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Strateg (Srebro - Poziom 3)
Przyznawane za wykonanie 20 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)
Przyznawane za wygranie 20 rund.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Brąz - Poziom 2)
Zakręć kołem 10 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|