Sanwil
Sanwil
|
Punkty: | 0 |
Ranking: | 515 |
Pokonani przeciwnicy: |
6.265.572 (278.)
|
Plemię: |
|
Wioski (0) |
Współrzędne |
P. |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 102 z plemieniem Złodzieje Marzeń..
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 9 z plemieniem Nowa Jedyna Horda Ludzi Przemocy.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 144 z plemieniem MotoMyszy + Fanatycy + Leszcze.
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)
Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)
Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.
Hetman (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj 100 innych graczy.
Pogromca szlachty (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 100 szlachciców w bitwie.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Udana rezerwacja (Srebro - Poziom 3)
Podbij 50 zarezerwowanych wiosek.
Podbój (Brąz - Poziom 2)
Podbij łącznie 50 wiosek.
Pogromca zwiadowców (Brąz - Poziom 2)
Odeprzyj 50 ataków zwiadowców.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Odznaczenia społeczne
Ukochany druh (Złoto - Poziom 4)
Zawrzyj 100 przyjaźni.
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Mentor (Drewno - Poziom 1)
Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)
Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Kompania braci (Srebro - Poziom 3)
Posiadaj 8 rycerzy.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Zbieracz (Srebro - Poziom 3)
Zbierz łącznie 10.000.000 surowców.
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 17)
Graj w Plemiona przez 17 lat.
Więcej i lepiej (Brąz - Poziom 2)
Ulepsz twierdzę swojego plemienia do poziomu 4.
Bitwa o wieżę: Dowódca ataku!
Bądź liderem w rankingu ataku w momencie zakończenia bitwy.
Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)
Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.
Góra Bestii: Wyposażenie bohatera
Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.
Góra Bestii: Myśliwy (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 2 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Bitwa o barykady: Detektyw (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj 25% przeszkód.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj 10.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Morza Fortuny: Odkrywca (Drewno - Poziom 1)
Odkrycie 10 regionów.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Drewno - Poziom 1)
Weź udział w zniszczeniu 2 zamków.
Odznaczenia na innych światach
|
|